x تبلیغات
سنبل

نوشیدنی آب طالبی جزو بهترین نوشیدنی های تابستانی

سلامتی بدن با آب طالبی در فصل گرما

فواید بیشمار آب طالبی

برای افرادی که دچار سفید شدن زودهنگام مو و پیری زودرس پوست هستند اب طالبی پیشنهاد می شود. چرا که آب طالبی برای اب رسانی پوست بی نظیر است.

نوشیدنی آب طالبی جزو بهترین نوشیدنی های تابستانی

یکی از لذت بخش ترین نوشیدنی ها هنگام گرمای طاقت فرسای تابستان نوشیدنی آب طالبی خنک است. با نوشیدنی آب طالبی علاوه بر خنک شدن از فواید بی شماری بهره مند خواهید شد. با شیبا طب همراه باشید.

 

 

طالبی جزو میوه های ابدار و شیرین پرطفدار ایرانی است. داشنمندان با انجام آزمایش، کمی از پلاکت های خون را گرفته با مقدار مختصری عصاره یا آب طالبی شیرین مخلوط کردند.محققین پی بردند که در میوه طالبی چیزی وجود دارد که مانع از انباشته شدن غیرطبیعی پلاکت ها می شود و در نتیجه از انعقاد و لخته شدن خون در رگ ها،که خواص طالبی و فواید برای پوستسبب حمله قلبی می شود، پیشگیری می کند.

 

ویتامین های موجود در آب طالبی (فواید بیشمار آب طالبی)

آب طالبی سر شار از A، ویتامین B6، مواد معدنی، فیبر غذایی و اسید فولیک است.

این میوه خوشمزه را بیشتر در فصل گرمای تابستان مصرف می کنند، برای سلامتی سیستم ایمنی بدن ، عروقی، جلوگیری از سرطان، درمان بی خوابی، درمان ارتروز و خیلی موارد دیگر کاربرد فراوان دارد.

خواص و فواید درمانی بیشمار طالبی

دیگر فواید ناگفته ی آب طالبی

خوردن این میوه خوشمزه نه فق برای سلامتی کل بدن فایده مند است برای درمان خشکی پوست بانوان،پیری زود رس و درمان سفید شدن زود هنگام موی سر بسیار سود مند است..

این میوه غنی از ویتامینها همچون ویتامین سی و آ است. که با تحریک گلبول های سفید خون در بدن، سیستم ایمنی بدن را بهبود می بخشد و از بین برنده عفونت بدن است.

آب طالبی را بهتر بشناسیم

بخاطر داشتن پتاسیم زیاد، مانع از فشار خون بالا در بدن فرد می شود و به خاطر مقادیر بالایی از ویتامین C از تصلب شرایین و لخته شدن خون در قلب جلوگیری می کند.

پیشنهاد شگفت انگیز شیب طب:

قرص سیالیسقرص ویگرکس پلاس

 

کدام نوشیدنی چاق کننده است

کدام نوشیدنی چاق کننده است که به اشتباه فکر میکنید لاغر میکند

کافئین نوشیدنی چاق کننده

افرادی که دنبال لاغری و داشتن اندام زیبا و متناسب هستند به اشتباه بعضی از نوشیدنی ها را لاغر کننده می شناسند. در حالی که این نوشیدنی ها نوشیدنی چاق کننده است.

این نوشیدنی چاق کننده را دیگر نخورید!

 

نوشیدنی چاق کننده کافئین دار را زیاد مصرف نکنید

بیشتر موارد در برنامه غذایی این مورد را میگنجانند.بطور مثال می توان گفت: عتقاد برخی یک کاهش دهنده وزن است ولی کافئین موجود در این نوشیدنی ها ، این دسته از نوشیدنی ها را در بخش نوشیدنی های چاق کننده قرار داده است کافئین عنصری  است علاوه بر فوایدی مثل افزایش عملکرد حافظه و سطح هوشیاری دارد چندین عوارض نیز دارد که در ادامه مطلب  به آن اشاره خواهیم کرد. در اینجا به چند نکته از فواید ترک کافئین اشاره می کنیم که باعث سلامتی شما خواهد شد.

 

 

 

اثر کافئین موجود در نوشیدنی هاافراد

کافئین بر عکس قرص های لاغری عمل می کند.یعنی با مصرف نوشیدنی های کافئین دار کالری زیادی در یافت می کنید.خیلی مواقع افراد در کنار نوشیدنی های کافئین دار برای خوش طعم کردن آن ها از خامه و یا شکر استفاده می کنند. و سبب چاق شدن می شود
 
۲-کافئین به طور موقت موجب افزایش اشتها و پرخوری می شود. بخار بالا رفتن سوخت وساز نیاز شدید به غذا خوردن خواهید داشت.

 پیشنهاد مردانه: قرص ویاگرا مردانه

 

۳-کافئینبخار باریک کردن رگ خونی شما در دراز مدت سبب افزایش فشار خون می گردد. با مصرف آن ممکن است شما بیشتر احساس اضطراب، نو استرس به شما دست دهد.
 
۴-مصرف روزانه ۵-۶ لیوان کافئین خطرارت بالایی به همراه دارد . و ممکن است دچار خستگی، سردرد، خشم، دل پیچه، تپش قلب و نوسانات خلقی گردد.
 
۵-کافئین داری خاصیت اسیدی است و متابولیسم بدنی شما را بیشتر می کند و ممکن است شما را دچار مشکل کند. بر عکس مصرف کم کافئین ، مصرف زیاد آن برای کبد مضر است همچنین باعث ترشح اسید معده می شود
 

۶-کافئین اگر ۶ ساعت قبل از خواب مصرف شود باعث می شود شما نتوانید بخوابید و مهم تر از آن بعد از بیدار شدن ممکن است احساس خستگی کنید و یا دچار گشنگی شدید شوید که این نیز سبب چاقی شما می شود.

 

جراحت و درمان آن با مریم گلی

در مورد خاصیت برگ مریم گلی در درمان طب سنتی بیشتر بدانیم

خواص گیاه مریم گلی

یکی از برگ های که در درمان طب سنتی کاربرد فراوانی دارد که کمتر به آن پرداخته شده است برگ مریم گلی است.برای سلامت و رفع مشکلات گوارش و بهبود زخم و جراحت کاربرد فراوان دارد.

در باره ی گیاه مریم گلی

کمتر گیاه دارویی به پای مریم گلی می رسد. چون خواص بی‌شماری دارند و درمان انواع بیماریها کمک فراوانی می کند. این گیاه جزو گیاهانی است که از زمان‌های گذشته کاربرد زیادی دارد و سرشار از ویتامین‌های مختلف A، B، C و مواد معدنی است. برای اینکه بیشتر با این گیاه و خواص بی‌نظیر آن آشنا شوید ادامه مطلب را از دست ندهید چرا که خواص زیادی را بازگو خواهیم کرد.

 

 

خاصیت دارویی گیاه مریم گلی

از خواص مهم خواص مریم گلی یا برگ این گیاه میتوان به رفع نفخ شکم وهی بدون عوارض نام برد .اما جالبتر اینکه فقط این دو مورد ذکر شده تنها خاصیت برگ گلی نیست.بلکه فایده زیادی دارد که در ادامه

 

 

 

برگ مریم گلی انواع خواص را دارد

انواع، کاربرد، عوارض و نحوه مصرف مریم گلی

خواص اعجاب انگیز مریم گلی

بر اساس نتایج بدست امده از خواص مهم این داروی گیاهی ویتامین ث ب گلوکز استروژن پتاسیم دارد.همچنین برگ گیاه مریم گلی جریان خون را بهبودو سیستم عصبی را بهتر و سر تایمتر می کند.از اعجاز بر انگیزترین درمانی این گیاه رفع خستگی و بی خابی است همچنین علایم قاعدگی مثل حالت تهوع ،سردرد، سرگیجه و گرگرفتگی را در کمترین زمان درمان می کند. تنظیم کننده قوی قند خون است. در درمان زخم معده و دردهای معده ورم لثه بدون رقیب می باشد.

روش مصرف گیاه مریم گلی برای دریافت خواص ان

در روش مصرف این گیاه آمده شده است گلو و زبان برگهای گیاه مریم گلی را دم کرده و روزی دو الی سه بار بخورید.

از فواید مریم گلی در بهبود گوارش

۳ قاشق چای خوری از مریم گلی را در۳ لیوان آب جوشیده بریزید و روزانه ۳ فنجان از آن را بنوشید. که برای تقویت گوارش و درمان آن بی نظیر است.
مروری بر خواص گیاه مریم گلی

مریم گلی داروی گیاهی برای تنظیم فشار خون و قند خون

ضد رماتیسم بودن گیاه مریم گلی

برای درمان روماتیسم و ارتروز دو دسته بزرگ مریم گلی را در اب بجوشانید بعد از آن از صافی گذرانده و در وان حمام بریزید. هفته ۲- ۳ بار در آن حمام کنید.

جراحت و درمان آن با مریم گلی

برای همین کار دم کرده این گیاه را با عسل قاطی کرده و روی جراحت بمالید.

 پیشنهاد ما برای مردان: قرص ویگرکس پلاس

درمان ضایعات پوستی با گیاه دارویی ذکر شده

برای درمان مشکلات پوستی و قارچ  پوستی حمام و ضمادکردن این دارو به بهبودی کامل می رسید.

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد